24 november 2009

Dagens ros

Dagens ros går till personalen på SEB:s telefonkundtjänst. Har ringt dem tre dagar nu sen i fredags eftersom de har fått för sig att mitt kontonummer har hamnat i orätta händer. Hade gärna använt detta som anledning till att jag aldrig har pengar nu mer, men eftersom jag håller väldigt noga uppsikt över mitt bankkonto så vet jag, tyvärr, att det bara är jag som tar ut pengar.

Hur som helst har jag nu beställt ett nytt kort (och jag får chip!) med hjälp av den snälla personalen på kundtjänst! Aldrig behövde jag vänta mer än tre minuter och man kunde knappa in sitt telefonnummer så att de ringde upp (helt lysande!). Första gången jag ringde var kl 3 på lördagsmorgonen efter att jag varit ute och rullat hatt, stackars människa som var tvungen att jobba då! Creds till dig och er alla andra!

/Elin

1 kommentar:

  1. Vad härligt att man får bli imponerad ibland också!

    Och; Jag kan väl inte rå för att Mats lämnar sidor öppna när jag ska låna datorn. ;p

    SvaraRadera