08 maj 2009

Me time!

Efter att ha tillbringat en vecka hemma hos någon annan har jag nu tagit ledigt från sociala åtaganden ikväll för att catch up on my reading så att säga. I verkligheten har det betytt ett avsnitt av: House, Criminal Minds, Bones, America's Next Top Model, Grey's Anatomy (och nu laddar ytterligare ett avsnitt av denna serie). För att inte tala om att jag har tvättat underkläder och gjort hela min lägenhet obeboelig igen. Tror inte det finns golvyta alls!

Dock har jag gjort bra saker idag också. Jag har ringt efter kontrakt, nytt röstkort (som jag inte behövde ha) och studiebekräftelse (eller registeringsbekräftelse som det hette, men det kunde inte Origo informera mig om).

Nöjd med mig själv och imorgon ska ägnas åt att plugga lite hade jag tänk.

/Elin

1 kommentar:

  1. Hur mycket golvyta hade du egentligen från början? ;b

    SvaraRadera