25 juli 2009

Sista tvätten?

Om inget helt oväntat inträffar nu framöver så har jag tvättat för sista gången i Japan idag. Ja, jag vet att det är hela 10 dagar kvar tills jag kommer hem, men jag har trosor så det räcker :P Vem vet, kanske har jag skittrist den 4 augusti (jag är ensam kvar i Inage då) och får för mig att tvätta för att fördriva tiden och för att allt faktiskt ska vara rent när jag kommer hem, men i ärlighetens namn är inte tvättmaskinerna roliga nog för att tvinga igenom mina kläder en gång till.

Annars finns det få saker som är värre än att komma hem och vara trött och inse att man måste bädda rent. Totalt värdelöst känns det faktiskt. Så värdelöst att jag ville sätta mig och skriva ett blogginlägg istället.

Förhoppningsvis har jag också tagit ut pengar för sista gången så att alla pengar jag har kvar på kontot är pengar som jag kan ta med mig hem till Sverige.

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar