31 juli 2009

Sommarlov!

Efter att ha misslyckats totalt på en tenta idag (enligt mina beräkningar utifrån svaret så fick jag 6/100) så har jag äntligen sommarlov! Ett kort sådant, utan mycket tid till någonting och nu när jag är klar med skolan så börjar jag istället bli stressad över alla saker som jag måste göra innan jag far. Visserligen har jag tre hela dagar kvar att göra det på, men i alla fall...tre dagar är lite i jämförelse med 10 månader.

Nu ligger Alexandra och Tuva och sover i min säng (eller i alla fall Tuva sover) medan all deras packning är inklämd på mitt minimala golv och Rasmus är ute på äventyr i Inage...blir förvånad om han hittar något eftersom jag inte hittat det på hela den här tiden.

I morgon ska jag sova tills jag vaknar och sedan ta itu med att verkligen städa och packa. Allt som sedan inte får plats i mina väskor kommer jag att skicka hem i stora lådor. Jag hoppas att det inte blir så mycket. Jag hade också tänkt ta mig och köpa det sista av sakerna som folk har önskat sig att jag tar med mig.

Fel förresten, eller önsketänkande kanske, men jag har fyra hela dagar kvar i Japan. Lördag, söndag, måndag och tisdag. Då är det ju kolugnt helt plötsligt!

...jag vill också sova middag...

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar