05 juli 2009

What's my age again?

Ibland kan man faktiskt undra.

Hade en diskussion med mina föräldrar rörande förra inlägget och min brist på ödmjukhet. En diskussion som jag förlorade på följande vis:

Familjen Essner: ska äta tårta nu. vad ska du äta till middag
Elin Essner: men vad ska du med pinnarna till!!?
Familjen Essner: inte äta tårta i alla fall :P
Familjen Essner: puss
Elin Essner: prutt på dig
Familjen Essner: vad betyder detta, känner mig inte allmänbildad för att förstå
Elin Essner: bajsbajsbajs
Familjen Essner: ok har vi hamnat på denna nivå redan
Elin Essner: bajspotta!

Familjen Essner: Älskling....det heter staTschef för de är chefer över en stat, inte en stad!!! :*
Elin Essner: prutt på dig med

Det första var med pappa och det andra var med mamma och jag kände mig tvungen att skriva detta eftersom jag började tokfnissa både när jag skrev det första gången och sedan när jag öppnade fönstret igen för att stänga ner det.

Tårtan är förresten till Karl som fyller år idag (japansk tid, imorgon svensk tid). Jordgubbar...suck...

No one should take themselves so seriously

With many years ahead to fall in line
Why would you wish that on me?
I never want to act my age
What's my age again?
What's my age again?

- Blink 182 What's my age again?

/Elin

3 kommentarer:

  1. Se, när man svävar för högt över marken finns det alltid någon som kan klubba ner en! ;D

    SvaraRadera
  2. Titta där är den där Blink-låten o spökar igen. Både du o Lam bloggar om den...ska se vad jag kan komma på..

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig inte det minsta nedklubbad :P Jag kan vara allmänbildad och fortfarande skratta åt "prutt på dig", var ju inte som om jag någonstans påstod att jag hade smak eller var mogen hehe...

    SvaraRadera