17 juni 2009

悪循環

Jag gillar det där ordet, det är ett av mina mer flashiga kanjiord som de flesta inte kan och som jag därför kan stylea lite med. Det betyder "ond cirkel" och det är precis där jag är för stunden. Jag pluggar inte eftersom det är svårt och känns totalt meningslöst eftersom jag ändå inte kommer klara kurserna eller få poäng för dem, eftersom jag inte pluggar får jag dåligt samvete, eftersom jag får dåligt samvete sätter jag mig och försöker plugga, men det är för svårt så jag konstaterar igen att det är totalt meningslöst att göra det här eftersom jag ändå inte lär mig något.

Nedräkningen jag hade slutade fungera också, men jag vet att det bara är 49 dagar kvar nu!

...och efter det är det dryga 20 dagar till jag ska börja skolan idag. Hurra för sommarlov!

Undra om jag inte behöver en riktig paus?

/Elin

1 kommentar:

  1. Jaa? Du kanske behöver en paus? Får Elin tillåtelse av Elin att ta en paus i så fall? :)

    SvaraRadera