26 juni 2009

Rea på ost!


Idag var det storrea på ost! Fick 20 skivor och 130 g riven ost för 597 yen! Det är inte varje dag det inte! Jag förstår mig inte på folk som säger att man inte hittar saker att skriva om i bloggar efter en stund...finns ju hur mycket som helst! Rea på ost är bara ett exempel. De enorma skalbaggarna som finns på min balkong är en annan sak, eller ja, inte jättemånga som kan skriva om skalbaggar på MIN balkong, men alla kan ju skriva om skalbaggarna på sin egen balkong (om man har en balkong så klart).

Sen kan man ju slänga upp galna, omotiverade bilder på en själv och kin- taiwaneser...måste sluta kalla honom kines. För det är Tibet som faktiskt tillhör Kina...hm...

Jag har egentligen slutat med det där, eller helt egentligen så började jag aldrig, men jag vann faktiskt! Ser ni hur euforisk jag är? :P eller hur långhårig jag har blivit för den delen...Nå jag klarar fotograferingsbiten bättre än Andrea...


/Elin

2 kommentarer:

  1. Vad är det du slutat med? Eller aldrig börjat? *förvirrad*

    Jag förstår inte heller att det gnälls på det! Det händer ju nya saker varje dag! :D

    SvaraRadera
  2. Andrea är väldigt lik Jessica när man tittar snabbt :D

    SvaraRadera