08 juni 2009

Trött...

Jag är skittrött, men man får väl skylla sig själv om man går upp kl 4 för att vänta på valresultat som inte kommer förrän...6:32 eller nåt (länkar jättemånga gånger till den andra bloggen och alla sega inlägg jag gjorde i tröttheten, det syns bara inte...).

Har tappat lite av Japan i min blogg tror jag bestämt, men jag måste referera till vad som är sagt innan: efter en stund slutar man märka att man är i Japan och börjar bara leva dag för dag istället. Det var länge sedan jag hade en japansk upplevelse. Nu mer är allt vardag och gör ganska tråkiga blogginlägg om jag får säga det själv.

Sitter och gäspar över en rapportaktig sak jag måste skriva, funderar över om något kul hända på spelteori-lektionen...men jag är ganska säker på att den meningen besvarar sig själv. Tror ni inte?

Jag har börjat läsa Harry Potter, insåg att jag inte vet vad som hände i femman och framåt eftersom jag bara läst dem en gång (och då på engelska med målet att hinna klart så fort som möjligt).

Mitt bankkort fungerar, så oroa er inte.

/Elin

1 kommentar:

  1. Hihi...piratpartiet fick över 7%. Aaaasmycket ju :D Undrar vad som händer nu...

    SvaraRadera