04 april 2009

CSI

Insåg att jag saknade CSI, så jag började titta på den serien igen. Inte Miami och New York, utan Las Vegas...som det ska vara. Lite road blir man av att ett uppehåll på ett halvår inte ens har gett mig 10 avsnitt jag inte sett. Kanske ska titta på andra och tredje säsongen också så att jag kan säga att jag faktiskt sett alla?

Nej usch...

Är rätt säker på att jag ska göra något i skolan på måndag? Placeringstest eller något...borde verkligen kolla upp den saken...Vill inte börja plugga igen, känns totalt värdelöst.

/Elin

2 kommentarer:

  1. Hur många säsonger finns det?

    SvaraRadera
  2. btw; Det ligger viss logik i ditt resonemang kring ordet övernaturlig, men jag har alltid sett det som något som är "(ut)över det naturliga". Kanske mest för att jag vet vad ordet har för betydelse?

    SvaraRadera