03 april 2009

Fuji. Japp, jag är i Japan.

Efter den där första gången då jag förvånat såg Fuji från tåget in mot Tokyo har jag sett det några gånger från tågstationen i Inage då vädret varit givmilt, en gång från Tokyo-tower och en annan gång från Tokyo metropolitan government building. Tydligen ska man ha tur om man ser berget (inte "Tower bridge öppnas"-tur, men ändå), så jag måste vara ganska tursam, ne?

Vi (jag, David och familjen Engman (räknar Johan och Mario dit)) for på en liten rundtur i Hakone när de var här. Det kändes som en bra utflykt för en familj orienterare tyckte jag. Lång resa, mycket tåg och buss, men det här var resultatet av resan i alla fall:


Sen tyckte Jessica hemskt bra om piratskeppet vi åkte också och det finns andra fina bilder jag kan visa, men jag avskyr som sagt verkligen att lägga in bilder i bloggen, så håll till godo. Ack vad jag önskar att jag haft en bättre kamera dock...utsikten var fantastisk (även om det luktade sjukligt mycket svavel just där jag tog den här bilden).

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar